onsdag 22. desember 2010

tett før jul no...

Vi har pynta juletre og det meste er klart. Står igjen å pakke til turen heim, julafta blir feira på Viddal i år! Vi gleda oss masse til det, i morgo etter fjøs reise vi innover.
I går var eg, mamma og Anna-Sofie en tur på Moa, det anbefalast ikkje å ta turen ut dit en slik dag, eg fekk litt svettebrot når vi skulle komme oss ut av parkeringsplassen og vidare, men men, vi kom oss heim utan bulk på bilen heldigvis! Oppsøke ikkje slike plassa frivillig neste år so tett før jul! hehe... Dagane til meg og Anna-Sofie går mest med på kos :) har vore mykje variert vær, so lite trilletura, men men...
Farfar og farmor pratar og kosar seg med lisjetausa på garden


Eg, Randi og Yngve hadde bakedag før jul, blei mykje gode kaker, og noken mislykka, slikt som høre med! :)
Som dokke ser bak Yngve her so har vi kjøpt oss ny sofa :) Det var julegåve til oss sjølve, og vi er veldig fornøgde....spesielt meg kanskje! hehe!

Felix lika seg inne i varmen no når det er så kaldt ute, han held seg mest på spisestue stolane egengtlig, han er litt nysgjerrig på Anna-Sofie, men han har holdt seg unna til no.
Ja, han he vel blitt litt vinterfeit..hehe.. Har blitt lite bilder av han i det siste, så tenkte eg måtte ta han med...kan no ikkje glømme han sjølv om vi har baby!

Anna-Sofie veks og veks, blide og fornøgde er ho :)


Rekna med det blir eit innlegg her i jula kanskje, men uansett GOD JUL alle sammen!
Kose dokke med familien og venna!



1 kommentar:

Olianne sa...

Flotte bilder! Vi gleda oss til vi skal besøke dokke i januar :)